最新消息 : 我要強調這裡不是論壇,是個人網站呀 =)
遊客:   | 搜索 | 統計

 
Mix ChatZ 首頁

標題: 睇左反斗奇兵3同唐山大地震 (有少少劇透)

性別:女-離線
加肥

站長 


精華: 21
職級: 網頁總編 已經發了590篇文章。

狀態:


發表於 2010-8-9 16:56 
[廣告] 本站名字為「MixChatZ」
原來我好耐冇 update 過 mixchatz 啦 @@        f-kt&|*rxE B
j9y

&S.h;m.lF/b7rp!O9h
今次等我講下我 8 月 4 同 8 月 6 睇既兩套電影先. 就係 反斗奇兵3 同 唐山大地震 啦.Mix ChatZ 2s        T%e&T {&X0{5P+_

x9qM6QuOg
6Fw kNn+nZ7d pmixchatz.comV'L5j7ei
咁呢. 因為我冇興趣寫影評 (想寫都寫唔到啦. 我都唔識睇戲既 XD)@O[uYM%t
所以大家唔好當呢篇野係影評. 我寫既只係我睇完既感覺 :)V#o-w8m A,NT

d:wY${v\%j*m反斗奇兵3 其實本身冇諗過睇. 因為一向對迪士尼既動畫冇咩興趣 (我覺得D人物唔得意 -_-)
K)LH(l(lDOv{mixchatz.com只係阿妹見到好多人都話好感動好好睇. 就叫我陪佢去睇.mixchatz.com5kfRWSJ
而我見呢套動畫係 3D. 就以試下睇 3D 電影既心態應承陪佢去睇勒.
Z*B:F'Fx+O;f*\ `&O
至於 唐山大地震. 都係本身冇諗過睇. 係陪一隻生日既海狗睇既 (生日快樂)o/Ru Z        Q
o個次係我第一次坐電影院山頂位. 其實我覺得個位幾正嫁. 哈哈.4v
@7C4`J6Bxw~-K

yhQC QNF-e-T:N-T
好啦. 話說未睇之前已經知道呢兩套都係感人既戲.
c I M!auOesp 唐山大地震. 所以睇之前都有諗過我會唔會喊. G~&O;yGJ0w%d~i"J y

K7BO/`q-h最後睇完哂兩套出黎既結果係. 兩套我都係有眼濕濕既. 不過冇喊.
i#{/Mu3T,_ M6P IA(好正常. 因為我唔鍾意o係其他人面前喊 -0-)
?%I.?:v~但係. 估唔到既係. 兩套戲相比. 我居然覺得 反斗奇兵3 感人D *0*Mix ChatZ
M"{
b8w-le8@

jwqY"w%g8WW
反斗奇兵3 係以友情黎感動人. 而 唐山大地震 就係以親情感動人. Lo7\iN,rd
對於我呢個正宗巨蟹座. 即係重家庭既人黎講. 理應會俾 唐山大地震 感動多D. 但事實唔係 -_-
#FS5OXz#~W
q8X

$F#zx4u/m$p
K!{Mix ChatZ
點解會咁呢. 我覺得係因為 唐山大地震 有D位解釋得唔夠清楚. 令我冇左個 mood

ax+c|V:A'M
m5x
(都可能係我自己 miss 左既 XD)
/z+h9h(h3bV3iI FZ,g&r好似有一幕講個阿媽最終決定救細佬唔教家姐.
;SJq2o.u6G)b0zMix ChatZ 我一直等緊佢解釋點解係救細佬. 但我睇到最後都係唔知.8Eg(mq1^Y1R
其實我睇 唐山大地震 之前有不經意咁睇左一D yahoo 既影評.
2xE/])v(zI#^b-E我見到有一篇有講到點解個阿媽救細佬. 點解佢會知既?mixchatz.comL?9_i%bW2@w
其實係咪套電影入面暗示左. 只係我 get 唔到咁解 -_-?
,LFmOw5L
h(FR4R
不過算啦. 總知最後就係我掛住等解釋. 分左神. 所以冇咁感動掛.
S7k5O!KA)r
ky

IA,Fho2M?tBn*{3Imixchatz.com其實講得清楚D既話. 唐山大地震 只係間接令我眼濕濕. 反斗奇兵3 先係直接令我眼濕濕.%?T8p6O0k7\n
2@V5@F~Fq;a
我睇 唐山大地震 有眼濕濕係因為佢個畫面令我諗到如果我同阿妹好似對姊弟咁. DXrl5`'Q2m2[A-]
唔知我阿媽會救邊個呢? 如果真係發生呢D事. 我一定會叫阿媽救細妹. 唔好理我.
Jq @/h?+ydtR#C(有睇我之前打既一篇野就會知點解. 我唔想承受失去親人 -0-)
_ i?7t/@:@v6QD之後又諗我係個家姐會點. 會唔會好似佢咁憎左阿媽呢.Mix ChatZ v |9S8T&g1O,M
再諗自己生o係香港真係好好. 因為好少會發生呢D事. 好感恩. 所以眼濕濕.Mix ChatZ  |
k7z5mY0`^^


v,H5Mm+_"}7i至於 反斗奇兵3. 我眼濕濕唔係因為佢個畫面令我諗到D咩而感動. 而係我真係為個畫面而感動.
u2^R!v,b+R*rmixchatz.com好似有一幕係講D玩具以為自己死硬啦. 於是決定唔再反抗. 而係手拖手一齊等跌入溶爐死.
v,Rk        I*R Bn睇到呢一幕我真係俾佢地既友情感動到而眼濕濕.KIA-fH^5O        N
所以我話佢係直接令我眼濕濕. 唔似 唐山大地震 咁係間接 (其實你地明唔明 -_-?)%d#L `4g3d [

-rVk
koI/j
所以我覺得 反斗奇兵3 係感人D既
p/ld[7SMix ChatZ T!M7{H
{w2s7I

講完感人. 講下其他野先.
        FP#U"@1bI1\ l C.[S5I%v
唐山大地震 入面做既地震場面雖然得幾分鐘. 但已經好震撼呢.
0T K2Om ^"{2AMix ChatZ 睇住D樓係咁塌. D人好驚. 一下子成個唐山平左. D人冇左家園不得止. 仲要冇埋親人. 真係好慘...
ES#`G2`-V`]q其實我都想知點解老天爺要整場害死咁多人既地震出黎...
?$Ac3K ?)F;{#Yj)E1xZ6J
.d K%I9_?PUL/|4[F至於 反斗奇兵3 呢. 估唔到迪士尼既動畫又幾好睇個 wor :)*_.cf(K1AReHL
同埋D人物都唔係全部唔得意既. 裡面有D ka呢啡 玩具好得意 Mix ChatZ #k2] ]5WuZ
呢套戲除左有感人既位. 都有好笑既位. 令人喜怒哀樂既都有齊. 唔錯.:q8YgB6[
而且 3D 電影個感覺好正. 真實左可以令人感受更大.Mix ChatZ 'kaqaM9Bs#V+a9R
睇完有D想睇番 反斗奇兵1,2 添. 話哂我都係鍾意玩玩具既人 (指公仔 only <- 天使熊)3[f#bVqA_%fc
反斗奇兵講玩具有生命. 而我都有呢個信念. 所以幾岩我丫. 呵呵.H5FC'r/QN
(我會幻想我D公仔o係我訓緊既時候會郁. 我同佢地訴苦佢地會聽到)


Mix ChatZ - http://mixchatz.com/
本文(若是原創)所有權由 加肥 Mix ChatZ 共同所有,未經同意,禁止轉載!
你可以分享本帖網址給 FACEBOOK / MSN 或者其他上面的好友,叫他們前來看看。
想把本帖分享至 FACEBOOK 可按此 :)
頂部

此文章位置:

[複製該網址]