最新消息 : 我要強調這裡不是論壇,是個人網站呀 =)
遊客:   | 搜索 | 統計

 
Mix ChatZ 首頁

標題: 原來我部 LG 手機已經用左 4 年啦

性別:女-離線
加肥

站長 


精華: 21
職級: 網頁總編 已經發了590篇文章。

狀態:


發表於 2010-7-23 18:15 
[廣告] Mixchatz 大改革完成
我突然講手機其實係因為我 21/7 買左人生第二部手機啦
SHd$XG$Q)I#~mixchatz.com不過唔講新手機住. 講左舊手機先 :D_3}b+lEty.G
Mix ChatZ ~1l
TjruFai0\

我第一部手機係 LG U880. 係o係中三o個陣買既.
,h)qjbS)`話說點解我會記得係中三時買呢. 其實唔係因為我記性好. 而係......
.]6~C?"c r哈哈. 因為我買左呢部手機番黎一排之後. 好想用下個月曆功能.
zV|.Y [8r3iMix ChatZ 但又唔知記咩好 wor. 所以我就決定記低每月幾時姨媽黎搵我. 記下記下就記到依家.6^+|6d?#xGZ\
到依家 check 番幾時開始記. 發現原來係 06 年 9 月. 咁就知道部手機跟左我 4 年啦.Mix ChatZ  W*m.[NZ2Y+k,f
Mix ChatZ A_-GaL |h3o
其實本身都冇諗過換手機住. 因為仲用到. 表面又係好新淨.
-\u7@ C,k2s0^Mix ChatZ 不過呢. 因為放榜前一日明明臨走已經差滿電. 以為應該過到通宵.
@#_-pz|vkMix ChatZ 點知都係過唔到. 搞到放左榜要問朋友借手機同阿媽講 (朋友既手機仲有好多電 -_-)mixchatz.com`
WS*_'[^v3}

所以呢. 爸媽覺得部電話換左新電池 D 電都仲係耗得咁快唔多掂 wor.
,|hs.@8P&s~6nT H就覺得應該要搞搞部電話啦. 後來就索性問我想唔想換電話啦.mixchatz.comSFs
L]5v@1bw

U:H*}/f
j IvW D
f

呵呵. 有得換電話邊個會唔想.+F(`'H2T4`
加上部電話雖然表面好新淨. 但其實有幾粒制之前甩過. 係用 AA 膠痴番好先冇事.Mix ChatZ
B
U%n!w,] Y/[j

而且知道原來已經用左 4 年. 就更加想換啦
G1`
EBe7X}?mixchatz.com
所以既然佢地俾. 我就決定要換啦 :)
N        ?D F&v%fC]\?

l5AFNU Amixchatz.com
【全新 LG U880 相】'A F)P6NS1o{6\NB
Mix ChatZ 7yn/t&K        B&X

p(C#m,V"m        nmixchatz.com
;u(B%GS.RSOL【俾我用左 4 年既 LG U880 相】
uxt$_H/N \q5n
j

,`Bc*P-Yr5GVMix ChatZ 係咪外表新淨. 內裡幾殘呢?c(aoH:i#{+_,V:q
而且. 大家有冇發現我部 LG 電池位好厚?4|.Wym!kdDX-W
哈哈. 其實係因為我換左另一個電池. 佢唔係原裝o個個 XD
V:`/Y'i H/Aj
        }:V@:z x/D$}+[omixchatz.com*a&P/[+a\5["]

S0l@Eh.Zy+esepmv'tr+~-y!A
I N"J%hjg
%@3O3m%q X2y"J'B

t8Xz-E%|;q(C Mw*[6}Mix ChatZ
6p
J#W` MK`?0A9E
Mix ChatZ iA3O
RsX\$~C
a


Zz!A-s/~d8S+`
U)|D0_mixchatz.com
Mix ChatZ y-``z4U c)i qn
咁我就上網睇下有咩電話啦.mixchatz.com$U.\P J sl_F
首先係留意 iphone. 因為我真係好想玩下佢 D apps -_-mixchatz.com$z Da*U"};O
之後發現 iphone 3gs 幾貴下. 其實我只係想試玩下 apps. 我唔要求手機性能好好既.
V'G/U(I2P_z6}所以我就轉睇 iphone 3g 甚至 2g 啦. m... 價錢我接受到既. 心諗一於買佢啦.3K        g4uoJZ
跟住就去 D 手機鋪睇睇. 問一問. 佢話依家應該冇人賣 iphone 3/2g 啦 wor -_-
}$w5xl7L-y咁我唯有仔細諗下係咪要 iphone 3gs 啦. 好苦惱. 因為唔想買咁貴既手機. 但又好想玩下 apps XDmixchatz.com&hWRnw.t'Lv

V1p^-S1VY'C點知. 後尾問表哥關於 iphone 既野.
I_        ?tup~mixchatz.com佢就話如果我只係想玩 apps. 買 ipod touch 就得啦.zxa+gX:BL
之後我就上網搵下 ipod touch 既資料. 果然. 佢都有得玩 appsmixchatz.com)Xj0Hi$v1j
iphone 最平都要幾千. 但 ipod touch 最平就千幾. 我當然要後者. 所以就唔再諗 iphone 啦u{*]6UAINFRz

b
qr'Pr6a Ub hmixchatz.com
後尾. 搵搵搵其他手機既資料.mixchatz.comm:OB-d5r dcU&R#y#~
發現依家好多 touch 機. 而且又有好多機用 android 平台.
:zMhF.w}#DMix ChatZ 本身佢地都幾吸引到我既. 不過我心諗. 如果我遲 D 買到 ipod touch. 都已經有好多 apps 可以玩.
_'b&d:}^'gb"o-Amixchatz.com而且聽人講 android 平台 apps 少 apple 好多. 咁我都唔需要為 apps 而買 android 平台既手機啦.
3p+Tk2W(T(U0N另外如果淨 touch 我又怕玩唔到普通手機既 rpg. 所以又要諗下先.

k'{!]4eQ"X1mA
但只係鍵盤我又唔係好想. 因為我想試下 touch 機. 所以好矛盾. 哈哈. L3T|J G%n%]O'h^
ta;\1L~ M        i-?2LW
跟住諗下搵下居然俾我搵到部又有 touch 又有鍵盤既手機.mixchatz.com[5S(m{5D4q#Lu,?&\
仲要佢個鍵盤唔係咩 Qwerty 鍵盤. 因為我唔鍾意有呢種鍵盤既手機.
GI%\$[6S q'z/v7nY
Y n

我覺得個 design 太電腦 feel. 太專業. 岩專業人士多D XD
(^9tt;xOMix ChatZ mixchatz.come$~2}|3R:G:X
我講緊既就係 SE AINO 啦.
b;Zc.d9_/mMix ChatZ 其實我係特別留意 SE D 機. 因為我覺得佢地既介面整得好靚 -0-
3M/L#[5vw`/`&Xmixchatz.com我一見到 SE AINO 就鍾意左佢. 雖然佢睇落幾厚. 不過介面真係好靚
6i        m K
m2C9h
而且又 touch 又鍵盤岩哂我呢個咁矛盾既人.mixchatz.comX7x1gBoc%Q

oK0N#Ec%`選定左呢一部之後. 發現佢有兩個版本. classic 版係冇機座同藍芽耳機. 平正常版成一千.
V(TO!jA BA
ZsL~-EMix ChatZ
我當然要 classic 啦. o個兩樣野對我都冇咩用 @@'|        HP:p*]%K
知道 classic 版係 sony 專面店 sony style 先有. 就同媽媽興致勃勃去買.
J7]*H |`w
J'ZhdMix ChatZ
點知. 佢居然話全線冇哂. 連正常版都冇.mixchatz.comPkA3T5I0R
問佢幾時會再入貨. 佢話唔知. 因為呢部已經出左好耐.mixchatz.comr~
T?3E!rN;A,T6j

同價錢既又有好多其他更好既機可以選擇. 都唔知會唔會入貨添 -_-6N|.a `p+ca)P
好絕望咁離去......
v)nM,K%s1E,?之後諗諗下. classic 版買唔到. 問下正常版都好.mixchatz.comz%Ry,\        K4a0C
又點知. D大型小型電器鋪手機鋪都話全線冇哂. 有o個D就得番白色. 冇我想要既黑色 /_\Mix ChatZ ,qn6tEviZ|

|$E#]oL\1wIxo係我絕望左一排. 諗住 "冇就算啦. 等遲D睇下有冇其他新機出又岩我先再算. 用多 LG 一排先. 反正未爛" 既時候.:KI k6O+U.tz
我抱住唔會有既心態. 經過D上台既手機鋪時就順便問下佢地有冇.
tF2h[7_1tm:d j不過就因為咁順便. 就問到 PCCW 居然有最後一部黑色 AINO.
A7RGP"z
k5cM
問. 等. 問. 等左一輪最終買到想買既手機. 好感動呀
        zdPw#OC agtgmixchatz.com\RBw/L Iro*n
【人地影既 SE AINO 相】(因為我o個部都係新. 大家一樣. 所以我唔自己影啦 :D)
O4V.K fFr;a|9N.`
e-d_        ^-l"[u;lSi*Ou8c        A6Sn
t9mX c#|G3x

/L"OQ&F`!_o]w$_u Q)sMu

@ M2Az}mixchatz.com
Aoj#gG1X^;dmixchatz.com不過因為唔係 classic 版. 所以貴左一千.mixchatz.com&L6i6U8E%_']
其實我都覺得唔係好值既. 因為的確依個價錢可以買到其他更好性能既機.
{~,y7H(_2x但鬼叫我對佢一見鍾情咩 -_-
%K/H4oE_:zfMix ChatZ 依家只好希望佢唔好咁快壞. 至少俾我用到 3 年啦.mixchatz.com9T"Fyv&]5D5U
即係可以用到大學畢業. 咁就值番 D 啦 :)
UFeRvP(我真係好驚佢壞. 因為有D人試過用唔夠幾個月. 個 touch mon 就冇反應.
#R%S,R*lGN-w2e'X$n希望唔好發生o係我身上呀 -_-)
3[.Fm;xhor2]3B Fhls
F%?5z-Wa@1tHL^講到壞機. 我部 LG 用左 4 年都未壞過. 冇拎過去維修. 其實算唔算勁呢 XDmixchatz.com{&A9t
ZI!Yz(j        J)S8Y

mixchatz.com A1q_:J{/{FH
好啦. 終於打完啦. 我自己都覺得好累贅. 好彩依家唔係中文考試. 唔係我實唔合格


Mix ChatZ - http://mixchatz.com/
本文(若是原創)所有權由 加肥 Mix ChatZ 共同所有,未經同意,禁止轉載!
你可以分享本帖網址給 FACEBOOK / MSN 或者其他上面的好友,叫他們前來看看。
想把本帖分享至 FACEBOOK 可按此 :)
頂部

此文章位置:

[複製該網址]