最新消息 : 我要強調這裡不是論壇,是個人網站呀 =)
遊客:   | 搜索 | 統計

 
Mix ChatZ 首頁

標題: 8/7 生左日啦. 19 歲啦 :D

性別:女-離線
加肥

站長 


精華: 21
職級: 網頁總編 已經發了590篇文章。

狀態:


發表於 2010-7-13 21:01 
[廣告] 本網站內容介紹
首先. 雖然呢個生日過得幾 surprise. 但要低調D. 所以我唔多野打嫁咋 XD K8}q}\
l.Db}v
當日下午先黎左一個傻婆. 好耐冇見呢. 多謝你忙都黎半個鐘呀. 仲要畫左張靚靚天使熊卡俾我7N:cA/Q ~,]
t{&^

不過希望你遲D有多D時間可以見埋其他人啦. o個日你早黎左所以見唔到其他人. 可惜呢.
Q:K:Hv_8].I2ZMix ChatZ /I.u/|&XDDP*K g
跟住兩個遲到的傻婆黎左啦. 租左兩隻碟. 佢地係黎陪我o係屋企睇戲既 -_-LL6h4W)qz6Q
同時. 媽媽都去買左好多野食番黎. 大家就一齊睇一齊食啦 =)
+P%p8u R]0T9i話時話. 我真係唔岩睇花嫁呢類冇咩笑點既戲. 套戲一邊播. 我地一邊做其他野. 由得佢播. 好低能 -_-
:o"y7T,u4Rx冇錯. 係我地. 因為兩個傻婆都覺悶. 有一個仲話要即刻飛到睇佢點死
"i.P/ME2zpPl!^&ai
U-R'P'mk6D+|.L3WJ好啦. 睇睇睇. 再黎多個幫人補完習既傻婆. 跟住做既野就係繼續睇. 哇哈哈.
U
~td4g6M,K|WLq
其實我地係等緊 6 點既到黎. 可以去老地方食晚餐嫁.Mix ChatZ
Ne3MAWB-V%aF
{


V%dH2Ri*^x*CMix ChatZ 不過呢. 當下一個傻婆. 即係番完工既傻婆黎左之後.
vP s2EY)Jn'UJS兩個遲到的傻婆居然話不如唔好去老地方. 而要留o係我屋企煮飯.mixchatz.comj
sn$AaW^

呢個真係全日最 surprise 既野 -_- (媽媽最開心. 佢唔使煮. 哈哈)7Qi CAh        lu
7}3wa2d$o7\
去啦. 講完就做啦. 佢地走左去買餸.Mix ChatZ l4s:R$m"p)ws
另外兩個傻婆就玩電腦. 順便搞我個 facebook -_-
'u"T7H!U OUF&E        ^f)H*d;?k:RWz
買完番黎. 煮煮煮. 煮煮煮. 煮煮煮. 煮煮煮. 煮煮煮. 終於煮完啦.
b        Y)TF`h^"u,WOXKMix ChatZ 煮完既時候. 最後一個傻婆都出現埋啦.
0D
V!QY1xi
(其實當日見齊哂你地呢堆傻婆. 已經好開心啦)
s8[*NRw
hZ#Q,J)~,I}"p%@/Qh\我地之後就一齊食野啦. 兩個遲到的傻婆. 放心啦. 我覺得好食嫁. 你地有人要嫁啦 :D:B[Q(C2Gp
mixchatz.com-p/Ng/D.?
a0o"Bf `

食完之後. 就俾多個 surprise 黎啦. 其中一個傻婆既自製蛋糕./w#JYOA9F
雖然你有整過俾其他生日人. 但唔知點解我估唔到你今次都會整 -_-
"o_/`;DT哈哈. 跟住就係一埋好笑既對話. 大家o係到鬥嘴. 個蛋糕俾人話 XD
wk2Xa6Y3BjMix ChatZ 不過其實又唔係太差既. 係我地鐘意鬥嘴者
t-tK9E z~3MdMix ChatZ A$hE%a)s z~x
到臨走時. 最後一個 surprise 出現!!!!!!!!
~ APtDw1`'?因為我已經知道有張卡既存在. 所以張卡對我唔算 surprise. 最 surprise 既係海狗既一幅勞作.5SxOu3D$}1m
我諗唔只 surprise 到我. 仲 surprise 埋其他未見過呢件勞作既傻婆們. 哇哈哈.
)?3x:x${Mj(fw7e?因為件勞作既出現. 鬥嘴場面又黎啦. 見住大家鬥嘴好正D(\I]:K!~xE3g
大家係咁取笑件勞作. 真係好好笑. 好溫馨呀 (...-_-?)
r9\K(Ol7x(w8N
q&b6S

取笑完之後大家就要走啦. 我最後講既一句你地黎陪我已經好開心係真嫁.
)B6d9SvO ~g&\其實我不嬲都對生日無所謂. 即係冇人知道我生日都唔緊要o個隻.
OE}6?(}xP:^-ZMix ChatZ 所以依家有人知. 有人陪我已經係最大既禮物.
w;SM@.iF7jh係估唔到今年既生日特別到有人煮成個晚餐我食. 全日o係屋企都可以有咁多 surpriseMix ChatZ &G&v
] { |x C3z

Mix ChatZ 0uj)bE5@ u$xdg4V2_
話時話. 其中一個傻婆既提議冇錯.mixchatz.comj8k op4]
H p F3V'Z

當初應該要叫D男仔黎. 因為如果佢地見到你地煮野食. 即刻娶你地都似呀. 哇哈哈.
,vIi I.?/?U nmixchatz.com雖然煮既過程好好笑 XDmixchatz.comQ-a9w0L3T

R+_)p7{"@好啦. 跟住等我貼下生日收到既日本城天使熊野先. 唔o係呢個 post 貼啦. 我去天使熊區貼
~1fk~+v$BM5j        s]2d
F
n(o8w&[7K

最後. 我要講我愛我既所有好朋友呀
D,M+OU$CWMix ChatZ 而呢堆傻婆就更加俾我感受到電視劇入面o個D所謂老死既感覺 :)mixchatz.comsug\g!G7Js#I
希望呢種感覺唔會有消失既一日啦.mixchatz.comx
e/L$K7z6Q-F;d5|7C

'[;m&Pbc        Mu
E... 我打左咁多野既 -_-


Mix ChatZ - http://mixchatz.com/
本文(若是原創)所有權由 加肥 Mix ChatZ 共同所有,未經同意,禁止轉載!
你可以分享本帖網址給 FACEBOOK / MSN 或者其他上面的好友,叫他們前來看看。
想把本帖分享至 FACEBOOK 可按此 :)
頂部

此文章位置:

[複製該網址]