最新消息 : 我要強調這裡不是論壇,是個人網站呀 =)
遊客:   | 搜索 | 統計

 
Mix ChatZ 首頁

標題: 26/6 無啦啦被人帶左去睇星影既相

性別:女-離線
加肥

站長 


精華: 21
職級: 網頁總編 已經發了590篇文章。

狀態:


發表於 2010-6-26 18:41 
[廣告] 本網站內容介紹
哈哈. 有冇人以為過我講緊既係星星呀?
x%F] ]4?|2IH你地蠢左啦. 我指既係明星. 正確D講應該係歌星 XD
.d/X)zl)[w1@'h
)Y-i:tco z+N咁呢. 本身以為今日陪朋友既焦點係睇寵物展. 點知原來焦點係睇音樂會 -_-
f
E;DVUvT2\z
Mix ChatZ 8p7i$s(w(y/{.^&o.b|N
m. 其實我成日都埋怨點解D人成日撞到明星.
f Z!t'CDIM但我一個都撞唔到. 好想試下親身現場睇明星既感覺.
I'Dm!c?f咁今日算係一次俾我試既機會. 而且一試試幾個. 所以算係咁啦.Mix ChatZ /lV$apo%mh U

]#s
`(r;?eo tR@e:Emixchatz.com
其實個寵物展係叫寵物農莊. 由 SAA (好似係 -0-) 搞既. o係柴灣既青年廣場的.
;Z        B\PD%N
Zh@]mixchatz.com
-UB r"vv7a8u
E&P/K1hE/S7@2m
mixchatz.com.j"Iv[#S
既然主角係寵物. 當然要先貼下我o係o個到影既寵物相啦.
#N ^S*Qm不過. 依D只係我影展版上既狗狗相. 唔係現場既狗仔.
^v{4il@d係有人帶狗仔黎現場既. 只不過我冇影到咁解. 而展版上亦有貓仔. 都只係我冇影咁解. T^d4e
xd#C

另外. 我只係影左幾隻我覺得幾可愛既狗. 因為唔得閒影全部喇.
G:Q(?}Q_mixchatz.com我對可愛既野係情有獨鍾嫁啦. 呵呵.SrE5b[8Mv\

s+s@q3n3R"GLN'Mj*Nmixchatz.com
,l m#u(] d%QDw1xMix ChatZ u
I0EB4vg        n

"g_qmX2|u]6ohA
Mix ChatZ [p_s        A#S;rZ
Mix ChatZ  R1[ P
t6~s1]

)?2@D!|q;z)nf7l
咁跟住就貼音樂會既野啦.
&Gt#yy
~
演出歌手有幾個. 先周柏豪同周子揚. 再到余翠芝. 之後係周國賢. 跟住到野仔. 最後就係馮曦妤.
:DW$L%{*|3L[0S對於依到提及既歌手. 我全部冇鍾意都冇憎.
,TD&l
|}1GeO4[Mix ChatZ
不過. 細細聲講. 其實我係第一次聽周子揚呢個名jQ#^B&Bli
而余翠芝. 朋友話佢係 chita 我先知係邊個. 因為我只聽過佢 chita 呢個名
a^H*p*|+v


O8{"h'Yvcb}Mix ChatZ 好啦. 講住咁多. 去相先啦.  有D人特別多相. 係因為佢地唱得耐D. 唔係我特別鍾意呀 =)
cV        G:J"OC*}E@mixchatz.comMix ChatZ bx.P$z]W
mmt

--------------------- 周柏豪 ---------------------
E*r        FS(hB,zod d9@[3PUJ-q4lm
其實周柏豪有一段時間係同周子揚一齊出現嫁. 不過我影唔到佢地一齊既相者.mixchatz.com+M/X&nE7O3du]6r@-O6M
R6|:[d'F@
!|6gGI3s3t`f9h

,Td        P&s8rMix ChatZ
y1\7IOlzk5D,}
#\-z"kF1B,M;OJ$Kmixchatz.comMix ChatZ /U6T%RzO,T!]:d

P^Z7Eye8u--------------------- 周子揚 ---------------------
oH#NWmTs%pMMix ChatZ
2^qT/es u@:E
^~Mix ChatZ

ZSN#m2x"Q\7k;h
+lv)no]
(u\TN}N
P&na&B+o'xA5v

--------------------- 余翠芝 ---------------------P?B#N-AS5[

PJ;K.YS;`Z^U6sby
~MG"d Q0X
3\        f$\{8V^z
n(rB(w {?5X&x

mixchatz.com(b,xJ4wN
qK9Nj

--------------------- 周國賢 ---------------------3Je!T8[Y.K,GW
bd


~'LET9wMix ChatZ
_\z3nF!dfQ{$AO$i`*g(k
Mix ChatZ 6K5Ou?w
O2`i

#e-PE#?]v
c~

x$?;XBY4Ju

fYx5QY'd.~Mix ChatZ
(wL&ohB$G*X        yI:dq
Z,I;p(t4R#h
IGi*o lS)R c&`*i'W!umixchatz.com'l        B%w0J;^
e3npjj)b6_

 
5u6fCH(N6JMix ChatZ Ui
B'y*Hm;YT
y

--------------------- 野仔 ---------------------7r w/{*kp]F1Z
mixchatz.com
w$U4eY8nmM!U
?

我影唔到全部人. 因為俾人擋住左. 不過算啦. 影到一D都得嫁啦 XD
BN4Vc-lN;D(C5Vu+Pl8`9O-F(Ap3u4f
mixchatz.com-h;Spi:z hl`

)Z+hDrf`(F:}P*g7wE7uF
G.P7kQU/F^X
;yXb&O7Z/q+B

$\z ZwiW
o-@$K(] QN;zsamixchatz.comR\9WwW8k*`j5^0E

F
c\Xcv'U,v&Pu4Q
E P9r[Y)dD


t"}i0P.h`;m`V2s!f/nmixchatz.com

&|z'@yzwPMix ChatZ
2XI"ok Ch/i
Xmixchatz.com

)J3Bb!p9G}O*u--------------------- 馮曦妤 ---------------------
!v.xq3u8@4]U r(N:Z j
TEZb-u        j W係冇相既. 因為野仔唱完左之後. 我俾人拉左去追星 (......) 所以睇唔到馮曦妤唱啦 -_-Mix ChatZ 9nq"?r6kJ ln1O
mixchatz.com.vGj'b!n E
好啦. 所有星都貼完啦. 最後送上一幅歌星同寵物既相..xkcw S*^_Q
同埋希望大家要愛惜動物呀. 唔好遺棄佢地呀. 更加唔好傷害佢地既身體呀fg\XHj1TH{
q,N?


?
x ?cr4_Gp



Mix ChatZ - http://mixchatz.com/
本文(若是原創)所有權由 加肥 Mix ChatZ 共同所有,未經同意,禁止轉載!
你可以分享本帖網址給 FACEBOOK / MSN 或者其他上面的好友,叫他們前來看看。
想把本帖分享至 FACEBOOK 可按此 :)
頂部

此文章位置:

[複製該網址]